Postgresql - vystup z db ve win1250 - vyreseno

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Únor 3 09:57:56 CET 2004

On Tue, Feb 03, 2004 at 09:36:54AM +0100, Pavel Janoušek wrote:

>  To je  pitomost, tedy  aspon kam  moje pamet  saha ma  kazda databaze
>  nastaveno  kodovani -  bud stejne  jako defaultni  pro cely  datastor
>  (initdb) nebo pri vytvoreni konkretni databaze via with encoding...

 Dotycny  chtel  rict, ze  mela  treba  (defaultni) SQL_ASCII  do  cehoz
 "prilis  zlutouckeho  kone"  neustajis  a   pokud  ano  tak  jiz  nikdy
 nedostanes ven tak nejak celeho.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/