postgresql+win1250 + java(tomcat)

Martin Spevak singer na fornax.sk
Úterý Únor 3 17:15:21 CET 2004

Zdravim,
 mam jeden problem s kodovanim v DB. Udaje zapisane v db su win1250
(precitam som ich cez php a nastavil hlavicku... vsetko sa zobrazilo
spravne)

java vsak vnutorne pouziva UTF-8 (alebo unicode, alebo nieco ine...;)
Problem je, ze ked precitam udaj z databazy v diakritike, napr:

<priez> = Select priezvisko From User where id=1

vrati mi to Speva'k, ktore si java prehodi do svojho kodovania, takze
ak spravim dalsi selekt:

Select id From User where priezvisko=<priez>

vrati mi, ze nic nenasiel.
Nema niekto skusenosti s databazou a tomcatom, aby sa tieto udaje
interpretovli tak ako sa maju? (nemozem zmenit dokovanie udajov v DB,
pretoze nad nou pracuje niekolko systemov, ktore by bolo treba prerobit)

singer

---
         _____
 /____/  /_/   /_/ /_/ _\__, /  \___/ /_/ singer na fornax.elf.stuba.sk     /
                       /____/             http://fornax.elf.stuba.sk/~singer
Martin Spevak				  tel.c.: 0903 233 040         /
Karloveska 6, 841 04, Bratislava, Slovensko___________________________/