Ceske razeni v PgSQL

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Únor 12 10:24:15 CET 2004

> pokud to prekousete do ascii, tak Vam to cesky radit nebude,
> ledazebyste
> si napsal funkci, ktera by nahrazovala ch na hz, atd, a to mi
> prijde dost
> hrozny reseni.

 	No takhle nejak jsem to myslel, ne primo do ASCII, ale ve stylu
A->A, B->B, C->C, C s hackem->D, D->E, hrozny to nepochybne je :-(

 U postgresu doporucuji podivat se z jakym locales byla
> vygenerovana tmplate0, resp. jake locales ma uzivatel postgres, kdyz
> spoustite initdb

	Jak to zjistim, ja k tomu nemam pristup, me pusti jen na moji
databazi pod mym uzivatelem?

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz