Postgresql 7.3/contrib/ltree - jak na "rekurzivni" trigger?

otakarek na post.cz otakarek na post.cz
Čtvrtek Únor 12 15:31:59 CET 2004

Zdravim,

zacal jsem si hrat se stromy v PG v komginaci s contrib/ltree.
Vse funguje k me spokojenosti, ale mam problem s UPDATEm v
triggeru make_ltree_struct(viz priloha). Jeho funkce(UPDATE)
spociva ve zjisteni poctu vsech potomku rodice v korenu. Nejak to
nemohu rozchodit (vzdy koncim na nechtene rekurzivite tohoto
triggeru). Tak jak to mam ted to sice funguje, ale neni to ciste.
Navic mi to pri zadani SQL: UPDATE test_ltree set
_timestamp=CURRENT_TIMESTAMP;
Vyhodi nasledujici chybu:
ERROR:  heap_mark4update: (am)invalid tid
Pokud z triggeru odstranim ten nestastny UPDATE, tak chyba
nenaskakuje. Jak na to? Diky za radu.
--
Otas

--
Chces kilo? Tak pripoj kamose pres VOLNY.
Vice na http://studentpartner.volny.cz/