insert delayed v mysql

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pátek Únor 20 10:15:11 CET 2004

On Fri, 20 Feb 2004, Karel Zak wrote:

>  Pokud  myslite,  ze by  to  mela  resit  aplikace  a zajistit  si  sama
>  konzistenci  dat, aby  nedochazelo  k vzajemnemu  chodu INSERT(apod)  a
>  SELECTu tak to se dostavate nekam do "databazoveho" praveku. IMHO prave
>  pro zajisteni kozistence dat se DB pouzivaji.

Asi si nerozumime. Ano, Adelton psal o tom, ze pulka insertu projde a
pulka ne. Jasne, tady uznavam, ze jsem to spatne napsal - zde opravdu
vsichni cekame, ze bud precte insert cely nebo neprecte vubec.

Ale neni problem pri zpracovavani jednoho selectu davat inserty, z nichz
nektere select precte a jine nikoli. Tim se sice dostane konzistentni stav
v ramci 1 insertu, ale nikoli v ramci toho selectu a uzivatel si za to
muze sam.

>  Neco jako LOCK TABLE je prikaz, ktery  by nemel byt ani v manualu a mel

;)

--
Ondrej Koala Vacha