Jak na browse velke tabulky v sql ?

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pátek Únor 20 14:44:56 CET 2004

Pavel Janoušek napsal(a):

> [...]
Ano, to som mal na mysli, je to jednoduche, ale neviem, naco je kurzor, ktory ma
vybranych 100tisice zaznamov a niekto sa v nom chce hrabat a niekto iny medzitym
data modifikuje....

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.
> Technicka podpora, Intranet/Internet     Sokolova 67, 619 00 Brno
> E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz         Tel.: +420  5  4324 4749
> WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/           E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz

Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)
TES s.r.o
Testovani Energetickych Systemu (Testing of Energetical Systems)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)