Jak na browse velke tabulky v sql ?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pátek Únor 20 15:45:16 CET 2004

Ach jo, proste chci a musim zachovat funkcnost puvodniho systemu, kde
centrem kazdeho modulu je tabulka, ktera se da i filtrovat, ale zaznam
hledame vyberem spravneho setrideni a inkrementalnim hledanim vetsinou
na celem rozsahu dat  - nebo alespon u nekterych operaci. Hledate
nejakou vec v katalogu hud. nosicu - zkousim cislo, nebere, prepnu
setrideni na nazev, zkousim nazev, za chvili jiny, taky nic, prepnu se
na order titul, zkousim to s the, pak bez, neco najdu, je to podobne ale
neni to ono, tak to prepnu treba zpet na cislo a podivam se kolem,
protoze to muze byt hned vedle atd. To byste museli znat ten b****l v
teto branzi. Ten system je opravdu ergonomicky a produktivni, o tom
proste nema smysl diskutovat. Howgh. Diskutujme o implementaci v sql
(konkretne asi postgres) a mozna i o (ne)vhodnosti pouziti sql v tomto
pripade. Vubec mi nevadi, opakuji, vubec, ze se mi pod rukama ty zaznamy
mohou menit. Naopak to chci videt. Tam, kde je to treba, je zaznam
zamcen proti editaci a to staci.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>