Jak na browse velke tabulky v sql ?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pátek Únor 20 15:55:00 CET 2004

> U zaznamu, ktery je "vybrany" si zapamatujete hodnotu primarniho klice a
> podle te se zaznam v "browseru" zase (po setrideni) najde.

Jak? Ja potrebuji zacatek (offset) vyjadreny jako cislo, jako pozice. To
je mi jasne, ze muzu zaznam primo vybrat, ale to mi prece nepomuze. Nebo
jsem uplne blby (dneska bych se nedivil). Nebo to myslite tak, ze do
toho gui objektu nacitate vsechny radky a to ja prave nechci, ja chci
selectovat jen kratsi useky podle potreby (zastrankuju --> select treba
50 dalsich zaznamu).

> Ale docilit shodneho chovani u SQL jakou xBase nejde bez velmi velkeho
> usili. Sam jsem vytvarel GUI prvky pro pristup k datum v SQL serverech
> do knihovny wxWindows ;-)

ha, na to se musim podivat. O to mi slo, ze uz nekdo prece tohle musel
nejak resit.

> Elegance v xbase mozna je, ale jak se zachova pri zmenach provadenych
> soucasne nekolika klienty.

No jak, normalne :) Dnes se sice uz zaznamy nezamykaji, mame transakce,
ale fakt je, ze tento klasicky pristup zamykat zaznam nejakou zvlastni
nahodou presne vyhovuje logice prace toho systemu a vubec nijak se tim
necitime omezovani. Nedela nas sice najednou zrovna 1000, ale to je asi
jedno. Stejne nema logiku, aby prijemku plnili soucasne 2 lide...

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>