Jak na browse velke tabulky v sql ?

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pondělí Únor 23 11:14:08 CET 2004

Jan Serak napsal(a):

> [...]
> GUI".
>
> Z diskuse jsem vyrozumnel tomu, ze chcete napsat aplikaci, ktera
> umoznuje presne stejne nerozumny styl prace, jako aplikace stavajici.
> Pak si ovsem musite polozit otazku, zda bude mit tato aplikace vubec
> nejaky prinos pro uzivatele.
>
> Byt ve Vasi pozici, nejspis bych se snazil uzivatele presvedcit o tom,
> ze nemaji hledana data vyhledavat ocima v nejakem seznamu, ale hlavou -
> chtit po pocitaci pouze tu podmnozinu dat, ktera se vejde na jednu
> obrazovku a pritom bude obsahovat hledana data.
Suhlas
Je treba zmenit pohlad na vec.
Trochu mi to pripomina mojich zamestnancov, ktori vsetko cpu do tabuliek v
spreadsheet (exceli) i ked je to typicky priklad na DB (access). Oni su na to uz
zvykli, tak tam cpu napriklad i zoznamy a divia sa , ze sa to neda nijak dalej
spracovat. "Zdyt to tam napsat jde, tak co bych se ucil neco jineho. Proc bych
to mel chtit tridit podle AUTORa?"

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)