Jak na browse velke tabulky v sql ?

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pondělí Únor 23 11:16:09 CET 2004

Karel Zak napsal(a):

>  CREATE INDEX idx ON tabname ( f1, f2, f3, f4 );
:-))
Jasne, lenze
1)tie indexy budu silene, pretoze budu kopirovat cele to povidani co tam
uzivatel napisal.
2)nakoniec to stejne asi bude prehladavat sekvencne pretoze niesom si isty, ci
polozka typu varchar2(4000) je rozumne indexovatelna.

 >	Prominte, ale vy jste v zivote nepouzil JINY index nez pres
jeden sloupec?

Samozrejme ze pouzil, ale len cez "rozumne" polia typu cas,vstup (date, number)
ale nie cez poznamka varchar2(4000) s hodnotami ako "kdyz jsem tam prisel, tak
uz uztredna 9mu11a-1 byla down a data byla definitivne ztracena. Pak jsem...atd..."
filter hlada napr. poznamka  like '%9mu11%'

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)