Jak na browse velke tabulky v sql ?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Únor 23 13:05:28 CET 2004

V Po, 23. 02. 2004 v 11.57, Karel Zak napsal:

>  Mozna i todle co chcete by slo udelat jako web aplikaci. I kdyz i
>  tato technologie neni vzdy to prave.

O tomhle jsem se trosku rozepsal v diskusi na rootu u clanku o
MyCompany. Stejne by mne dokopali k tomu, aby tam byly nejake kontroly
hodnot zadavanych fieldu a dalsi a dalsi interaktivita, takze bych se
ujavascriptoval :) To mi uz pripada jednodussi udelat si nejaky treba i
univerzalni klient, ktery se nakrmi objekty z nejake mezivrstvy a
postara se o rozhrani. A jsme u toho 3-vrstvoveho modelu... V tomto
pripade to uz zacina mit smysl, nejaka vrstva, ktera ma prehled o
pripojenych klientech a komunikuje za ne s sql serverem a hlida si, co
pachaji klienti.

>  To je dan za naproste oddeleni datove vrstvy od zbytku aplikace.

To chapu, spis jsem si rikal, ze pokud teda je to tak, jak si myslim,
jak to, ze jsem jeste nenarazil na nejake widgety, ktere to trosku resi.
Asi to vsichni delaji tak, ze chteji po uzivateli nejdriv filtr, pak mu
ukazou nejaka data. Nebo to neresi a proste to nechaji non-scalable.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>