Folklor okolo puvodniho dotazu (Re: Jak na browse velke tabulky v sql ?)

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pondělí Únor 23 14:21:57 CET 2004

Jan Serak napsal(a):

> A neni sam. Prvni takto zmatene lidi jsem potkal nekdy na prelomu let
> 1993 a 1994. Vyjadrovali se v tom smyslu, ze Oracle je pekna s***ka,
> kdyz ani nema ukazatel na aktualni zaznam ;-) nebot ten "jejich" Magic
> to ma a proto je lepsi.
>
> Btw. slyseli jste nekdo nekdy o RDBMS Magic? ;-)
> A to je jakysi software napsany pro tento RDBMS nositelem zlate medaile
> Mezinarodniho strojirenskeho veletrhu nekdy z prelomu 80. a 90. let!

Jo slysel. JEden znamy o tom basnil... :-)

> Nejvetsi problem programatoru (a tim nemyslim nikoho konkretniho) je
> zbavit se zabehnuteho zpusobu uvazovani a "otevrit mysl". Neni to vubec
> jednoduche. Pro sebe mam zatim vyzkousenu jedinou fungujici metodu
> spocivajici v konzumaci neumerne velkeho mnozstvi alkoholu, coz se
> bohuzel neda pouzivat moc casto ;-)
AEPROM
Lihem mazatelna pamet.

Proste treba spravit ten cimrmanovsky ukrok stranou (a k tomu este 4x dozadu)
Vseobecne mam pocit ze sa v mojich kruhoch malo projektuje a rovno hrr na ne...
A ked je to hotove, tak sa premysla nad tym, ako by to malo fungovat a co by sa
od toho malo chciet.

> Proste programator presunujici se z Pascalu do C se musi obejit bez
> "funkci definovanych uvnitr funkce", programator pracujici v C musi
> stravit, kdyz mu v Jave zmizi pointry, foxista musi zmenit uvazovani,
> kdyz se chce vrhnout do relacniho kalkulu atd. atd. Pokud by totiz
> dospelejsi technologie pouze rozsirovaly nejaky starsi koncept, tak
> bychom v SQL meli prikaz k nastaveni hodnoty registru procesoru.
A to by sa cvakalo na packovych prepinacoch po jednotlivych bitoch....
Apropos.
Spomina si niektory z panov na rucne cvakanie boot loaderov prepinacmi ?
Ach jo.....To tomu clovek este rozumel....
16 kslov operacnej (feritovej) pamate
ultrazvukove pamate, magn.bubnove pamate.
2MB disky IZOT, pomackana hromada dernych stitkov s jedinou kopiou programu...
A bolo tak tak pekne prehladne.
:)

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)