ako synchronizovat databazove skupiny podla tabulky?

Milan KUNDRAT mkundrat na penguin.cz
Úterý Únor 24 12:09:20 CET 2004

On Ut 24. Február 2004 10:23, si napísal:
>  Take je otazkou ma-li smysl pouzivat svuj vlastni tabulku se skupinama,
>  kdyz v katalogu je to same a muzete usetrit jeden trigger a tu tabulku.
dovod je ten, ze robim informacny system. pristup k nemu je cez web a http
autentizacia (pouzivam .htaccess) sa robi oproti postgresql, kde uzivatelske
mena a hesla su ulozene v tabulkach. no a ja tych uzivatelov zatriedim do
skupin a podla tych skupin chcem nastavit pristupove prava k tabulkam. mozno
sa to dalo vyriesit ja inak ale mna napadol prave takyto sposob :-)

--
Milan KUNDRÁT

Email: mkundrat na penguin.cz
Icq: 172420788