Transakcnost DDL & Oracle (Re: ako synchronizovat databazove skupiny podla tabulky?)

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Únor 25 11:10:45 CET 2004

	Pokud jsem nezaspal dobu, pak se nejedná jen o práva, ale i o
přidání uživatele, přidání práva na databázi/tabulku pro konkrétního
uživatele apod... (sám jsem nucen to nastavovat a silně mě to krká).

	Aby se celý datastor musel reinicializovat i při GRANT a REVOKE,
to bych už skutečně vytekl.

	Ani PostgreSQL není bez mouch, ale přidávání uživatelů, databází
atd. zvládá za běhu (zase nemá takové detailní nastavování jak bych
někdy rád, ale i zde už v nové (nebo přednejnovější) dohnal možnosti
MySQL, takže nyní je to 1:0 pro PostgreSQL v tomto zápase).