Transakcnost DDL & Oracle (Re: ako synchronizovat databazove skupiny podla tabulky?)

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Středa Únor 25 16:16:00 CET 2004

Jan Serak napsal(a):

> [...]
> klise, o nichz jsem tu psal nedavno (browse velke tabulky). Moc se za to
> omlouvam vsem, ktere jsem svym prispevkem zmatl.
>
> Kdyz nad tim ted uvazuju, tak zkousim najit duvod nebo priklad situace,
> kdy nelze po uspesnem provedeni DDL prikazu zmeny odvolat. Bez uspechu.
> Teoreticky tomu tedy vubec nic nevadi.
>
> Proc ale Oracle implementoval DDL tak, ze kazdy prikaz je samostatna
> transakce? Kdyz pominu jako duvod ojebavku, vzletne oznacovanou jako
> "limitation", tak jediny duvod je pruchodnost databaze (pripadne zmeny v
> datech se nemusi delat pres rollback segment).
No ano ale stejne (viz nasa diskusia pred cca 3 mesiacmi) je zas humus ze DML
prikazy MUSIA ist cez rollback/redo/archivne logy i ked to nechcem.
DDL nejde rolback a DML zas ide natvrdo. (pokial nechcem zakladat dalsiu
databazu s inym vychodzim nastavenim )
:-(

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)