Informix IDS9.40 na linuxu - pokus o rozchozeni

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Čtvrtek Leden 22 10:05:15 CET 2004

Dne st 21. ledna 2004 11:10 jste napsal(a):

PV> jak jsem tu jiz psal, snazim se o prechod z AIXu na linux. Stahl jsem si
 z  webu IBM 4GL a nekolik verzi IDS 9.40, drobnemu rozliseni ponekud

[deleted]

PV> atd., kam se na Linuxu uz nedostanu. Zadne zjevne chybove hlasky. Otazka
 je  jasna - netusite nekdo, co s tim ?

Tak jsem si vsiml, ze oninit, onmonitor atd. ma byt suid root, coz jsem nemel
a nemam, musim to zkusit na jinem stroji, protoze na svem si 10MB binarku od
IBM, ke ktere nemam zdrojaky a ktera je suid root nepustim, jsem holt
paranoik.

Zkusim na to vyhradit samostatny stroj, opravdu nehodlam sdilet sve soukromi s
IBM :-) Dam vedet, jak to dopadlo.

--
Zdraví
Petr Vejsada