Informix na Linuxu

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Pondělí Leden 26 12:25:21 CET 2004

Dne po 26. ledna 2004 11:57 jste napsal(a):

> http://www-306.ibm.com/software/data/informix/pubs/library/notes/machnote/id
>s_linux_9_30.txt
> je to GPL vec, ktera by mela byt v distribuci 9.30.UC1. Na tom URL je
> i primo patch, ktery muzete na libpthread zdrojaky aplikovat.

Ja vim, toto url jsem videl. Bohuzel ten patch je na ponekud predpotopni verzi
glibc a navic se mluvi o IDS 9.30, ktery neni na webu IBM ke stazeni;
stahnout lze pouze zkusebni verzi IDS 9.40 nebo 7.neco; sami ted jedeme 9.21.
9.30 mam na CDcku, ale jen pro AIX :-(.

Na glibc 2.3.2, kterou pouzivam, ten patch neprosel. Nu mozna bych mohl zkusit
nainstalovat nejaky predpotopni linux :-(

Kazdopadne i tak dekuji za odpoved, jdu se morit s tim dal.

--
Zdraví
Petr Vejsada