vyber poslednych dobrych verzii (pomale)

Úterý Leden 27 10:30:10 CET 2004

On Tue, Jan 27, 2004 at 10:16:34AM +0100, Martin Spevak wrote:

> Zdravim,
> robim na jednej praci a potrebujem vybrat nejakym sposobom posledne dobre
> verzie. Udaje su ulozene v 4 tabulkach (skratene by som ich zapisat takto)
>
> [ProjectPart]: idProjectPart, projectName
> [ProjectVer]:  idProjectVer, idProjectPart vermaj, vermin
> (z coho verziu ziskavam vermaj.vermin)
> [ProjectFile]: idProjectFile, idProjectVer, idLang (tu je dalej OID na
> subory)
> [HaveTest]:    idHaveTest, idProjectFile isOK (isOK je boolean)
>
> moj problem je, ako vypisat vsetky posledne dobre verzie. Robim to
> [...]

[...]

> Cele sa mi to zda byt priliz zlozite a naviac host pomale pri vacsom pocte
> poloziek. Nema niekto napad ako to zrychlit? pripadne ziskat tie udaje z
> nejako inak?... skusim vsetko ;-)

V triggeru si u verze pri kazde zmene v HaveTest aktualizovat priznak,
kteraze verze je ta nejnovejsi spravna. Zvlaste rozumne pokud mate
vyrazne vice cteni nez zmen.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.