Diakritika (kodovanie v Postgrese)

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Středa Červenec 7 15:59:15 CEST 2004

Jednoduche reseni asi nebude mozne :-(. Sic mi povoli vytvorit databazi s
1250, ale netridi a funkce upper a lower nezafunguji (Na linuxu). Nemam
ovsem nastavene locales na win1250. Tak to ani jinak dopadnout nemohlo.
Ted by mne opravdu zajimalo jak se inicializuje win verze, kdyz tam
locales nejsou.

On Wed, 7 Jul 2004, Karel Zak wrote:

>  Ta locales to je pravda, dik za nakopnuti...

>  Jo ten  "fail" znam  ;-) ale  poustet se  do toho  vzhledem k  tomu, ze
>  poradne nemam windows nebudu. Jak vlastne  tento svely OS resi trideni?
>  (je tam zadratovano napevno?).
>
>     Karel

Dogoogloval jsem, ze existuje tzv. NLSAPI. Jinak to ale musi byt
neskutecne tajne API, protoze odkazu bylo prekvapive malo

Pavel