Diakritika (kodovanie v Postgrese) Solved?

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Středa Červenec 7 21:25:55 CEST 2004

Zdravim

takze jsem si trochu, ale opravdu minimalne pohral se zdrojaky PG. Staci
jen zmenit pozici definice win1250 kodovani v souboru pg_wchar.h a
odpovidajici zmenu v encnames.c (napr. umistit jej pred kodovani win1251).
Pote PG povoli vytvorit databazi v win1250 enc. Na linuxu mi to bylo nic
platny. Trideni a funkce lower a upper na diakritice selhaly. Ve win
naopak tento minimalni zasah stacil. Krome jineho take patrne diky tomu,
ze se databaze inicializovala na 1250, viz

$ ../bin/initdb.exe -D /usr/local/pgsql/data/
The files belonging to this database system will be owned by user
"stehule".
This user must also own the server process.

The database cluster will be initialized with locale Czech_Czech
Republic.1250.

fixing permissions on existing directory C:/data/msys/local/pgsql/data ...
ok

Bez problemu jsem ovsem na win pouzival latin2, opacne to bohuzel nejde.
Zrejme linux locales proste win1250 nepodporuji, ale to je ciste moje
uvaha, a v locales se nevyznam. Zaver: s mirnou upravou nativni win32
verze podporuje win1250 (nejedna se ovsem o systemove reseni).

Preji pekny den
Pavel Stehule