Free DB with XA support

Jozef Chocholáček jozef.chocholacek na qbizm.cz
Úterý Červenec 13 09:55:39 CEST 2004

     Zdravím,

   premýšľam nad jednou aplikáciou, kde by som potreboval mať dve DB, do
ktorých by sa súčasne zapisovali dáta, a to tak, aby sa buď zapísali do
oboch, alebo ani do jednej. Teda klasický prípad pre distribuované
transakcie a v Jave pre JTA a XA JDBC driver.

   Akurát si niesom istý, či vôbec nejaká free DB na Windows platforme
niečo také podporuje, a hlavne či to podporuje spoľahlivo. Z môjho
doterajšieho výskumu mi vyplýva, že MySQL asi nie, HSQLDB
(http://hsqldb.sourceforge.net/) asi tiež nie, FireBird nejakú podporu
má, ale nie som si istý spoľahlivosťou.

   Máte niekto nejaké skúsenosti?

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm technologies, a.s.
hlavni analytik                         ... the art of software.