postgresql.cz

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Úterý Červenec 13 15:55:18 CEST 2004

Zdravim

Tak to vypada, ze se ceka jen na cerstvou krev :-), viz. muj predchozi
prispevek. V pripade nekomercniho projektu* jsem ochotny poskytnout texty,
ktere jsem napsal pro roota a pro postgresql.ok.cz.

Pavel

*resp. rozumne komercniho :-)