Trigger

David Rohlicek drohlicek na retia.cz
Úterý Červen 29 11:50:13 CEST 2004

Hi vsem,
napsal jsem si trigger v PostgreSQL, ktery mi po INSERT, UPDATE, DELETE posle bud
fifem nebo pres UDP zpravu s ID radkem nad kterym se provedl prislusny SQL dotaz.
Tuto zpravu si odchytnu v mem vlastnim procesu a pokud nastal treba
INSERT pak provedu SELECT s prislusnym ID a zjistim polozky celeho radku.
A ted ta zahada!! Trigger mi tikne ale v mym naslednym SELECTu ten raden NENI.
Zjistil jsem ze pomuze VACUUM, ale to je dost nestastny reseni.
Nenarazil jste na toto nekdo? Co muzu delat spatne?

DB: PostgreSQL 7.2.1,  OS: QNX Neutrino 6.2.1

Diky za radu, David Rohlicek