Trigger

David Rohlicek drohlicek na retia.cz
Úterý Červen 29 15:06:31 CEST 2004

Hmm, to by asi resilo. Zkusim. Ja zil v predstave, ze kdyz pouziju:
BEGIN => INSERT => END Tak mi trigger tikne az po ENDu, ale on tika uz
po INSERTu. V te me aplikaci, ktera reaguje na trigger musim pouzit 2x
SELECT a
pri tom druhem SELECTu mi to vrati jiz radek OK.
Nevim jestli je toto spravne chovani DB nebo ne. ????

David