zmena typu polozky

Ildiko Takacsova takacsova na fns.uniba.sk
Středa Červen 30 12:00:28 CEST 2004

Ospravedlnujem sa. Zle som to prepisala do emailu.
DROP bolo v prikaze dobre (len v emaile je zle).

Myslim si, ze problem bude vo verzii Postgres 7.2
Domnievam sa, ze vo verzii 7.2 DROP COLUMN nefunguje.
Ale mozno mam chybu niekde inde.

Mozete mi napisat presne znenie prikaz(ov), ktory funguje v Postgrese 7.2
pre zmenu typu varchar(5) na varchar(6)?

Dakujem.

Ildiko