PgSQL a ceske trideni (ja vim, FAQ) ;-)

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Úterý Březen 23 11:05:13 CET 2004

Dne út 23. března 2004 10:13 jste napsal(a):

HP> No, evidentně locales, se kterými je vytvořen ten cluster, zároveň
HP> ISO-8859-2 i UTF-8 nepokryjí. Pravděpodobně hledáte nls_string, který
HP> jsem právě zde před pár týdny announcoval:
HP>
HP> 	http://www.fi.muni.cz/~adelton/l10n/

Nu, v podstate nehledam, ale dekuji za tip/nabidku. Aplikace vyuzivajici tu
unicode databazi neni moje, ale dodavatelske firmy a ti by jiste meli
ohromnou radost prepisovat mraky selectu :)

Nicmene pokracuji v patrani a zjistil jsem na pokusnem pocitaci (kde je stejny
OS i database jako na tom ostrem, a to Slackware 9.1), ze unicode mi
nefunguje vubec. Tedy initdb -E unicode, create database test with encoding
'unicode', import a nasledny select da uplne stejne blbe vysledky.

Tak jsem zkusil dle dokumentace k PostgreSQL

locale -a

a unicode nikde nevidim. Jestli tomu dobre rozumim, znamena to, ze Slackware
unicode nepodporuje a tedy nemohu unicode pouzit ani v PostgreSQL ?

Asi potrebuji definice, ktere nasledne zpracuji localedef, nejaky doplnek do /
usr/share/i18n/charmaps a (nebo) /usr/share/i18n/locales, zacinam se do toho
pekne zamotavat, nevim kde zacit a zda jsou vubec me uvahy spravne. Mohl by
me nekdo nakopnout ?

--
Zdraví
Petr Vejsada