PgSQL a ceske trideni (ja vim, FAQ) ;-)

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Úterý Březen 23 13:25:41 CET 2004

Dne út 23. března 2004 12:53 jste napsal(a):

VO> No, neznam Slackware, ale rekl bych, ze to bude jako na Debianu Woody.
VO> Tedy ten ma glibc (libc6) 2.2.5 a tam se locale generuji.

takto tedy opravdu ne (Slackware se vyznacuje tim, ze nema prakticky zadne
pomocne nastroje).

VO> Generation complete.
VO> A uz mate locale cs_CZ.UTF-8 :-)

Coz o to, vygenerovat bych to snad i umel pomoci localedef, jenze nemam ten
soubor /usr/share/i18n/locales/cs_CZ.utf-8 (ve standardni distribuci
glibc-2.3.2 neni).

VO> Tak si to zkuste nastavit a s timhle locale znovu vygenerovat PostgreSQL
VO> cluster. (zrejme vam pak pochopitelne nepujde trideni v databazich
VO> s kodovanim latin2 - s tim pocitejte :-)
VO> Pak bude asi lepe mit vsechno v jednom kodovani.

No hodilo by se mi unicode, mam v databasi treba cesko-rusky slovnik a
zobrazovani pismenek v azbuce utf8 by bylo velmi mile. Pokud by to chodilo,
klidne budu mit vsechny databaze v unicode.

Jenze fakt nevim, kde ten soubor vzit (tedy pokud bude stacit sehnat tento
soubor a udelat localedef)

--
Zdraví
Petr Vejsada