Stromova struktura

ota kleps kleps na avonet.cz
Pátek Květen 14 20:25:40 CEST 2004

Elegantnim resenim je pouziti komponenty ltree, ktera je soucasti
contrib kazdeho src/rpm postgresu -
http://www.sai.msu.su/~megera/postgres/gist/ltree/

Pokud k tomu nemas pristup(pripad webhostingu), musis si napsat v
prislusnem skriptovacim jazyku rekurzivni proceduru na prochazeni
rekurzivniho stromu(hledej pres google.com). Tento druhy zpusob je ale
nevhodne aplikovat na tabulky s velkym mnozstvim rekurzivne
strukturovanych dat(kazde zanoreni=novy SQL dotaz nad daty).
Resenim by zde bylo pouziti pomocneho sloupce, ktery by obsahoval vycet
rodicovskych uzlu vedouci k prislusnemu zaznamu. Pak by se dal fragment
porebnych dat ziskat jen jednim SQL dotazem a rekurze by se provedla jen
na takto ziskanem vzorku dat.
--
Ota Kleps