Oracle OCI - Sum() a zjisteni poctu desetinych mist secteneho sloupce

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Pátek Září 17 10:26:30 CEST 2004

> narazil jsem na problem s kodem  ktery zjistuje pocet
> desetinych mist
> numerickeho sloupce
>
> result = OCIAttrGet (
>                 param_handle,
>                 OCI_DTYPE_PARAM,
>                 &scale,
>                 &scale_size,
>                 OCI_ATTR_SCALE,
>                 m_pSession->m_error_handle);
>
> Uvedena vec nefunguje pokud sloupec vznikl funkci sum()
> Ocekaval bych ze funkce vrati stejny pocet desetinych mist jako ma
> puvodni secitany sloupec.
> [...]

Ja jsem s OCI8 na Linuxu (RH 7.x?) pred nejakou dobou resil
podobny/stejny problem, ze mi to taky nevracelo pocet desetinnych mist.
A problem byl v tom, ze dokumentace chtela pro "SCALE" mit promennou
typu s16, ale musel jsem tam dat s32 nebo tak neco.

			Dan