PostgreSQL a LC_TIME

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Neděle Duben 3 16:06:22 CEST 2005

On Fri, 1 Apr 2005, Honza Pazdziora wrote:

> No, pokud nic nenajdes a nebudes si chtit napsat vlastni funkci, kde
> to bude natvrdo, a budes mit porad pocit, ze chces, aby Ti tohle delal
> databazovy server (misto prezentacni vrstvy, nebo tak), a budes to
> chtit delat pomoci locales (uz z teto rady podminek plyne, ze dost
> pochybuji o uzitecnosti takove funkce ;-) asi se muzes inspirovat
> v tom zminenem razeni podle uzivatelsky volenych locales,

Pokud je mi znamo, tak to_char nepodporuje locales, je to v to_do (a
starost Karla Zaka). Jedine co muzete je nastavit DateStyle, ale to
predpokladam, ze vite:

test=# select current_date;
    date
------------
 2005-04-03
(1 řádka)

test=# set DateStyle to German ;
SET
test=# select current_date;
    date
 03.04.2005

Zdravim
Pavel Stehule

p.s. teoreticky, nez psat vlastni funkci, doporucuji pouzit plperl (pokud
to lze). Tam byste se k locales datumum mel dostat celkem bezbolestne