PostgreSQL a LC_TIME

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 14 21:13:00 CEST 2005

Honza Pazdziora wrote:
: Ja mel prezentacni vrstvou na mysli prezentacni vrstvu aplikace, ktera
: to dostane v ISO 8601 formatu a pak uz s tim umi pracovat. Protoze
: napriklad vytahnes z databaze dve data, a pak v prezentaci chces
: vypsat jejich rozdil (za jak dlouho se neco stalo). A pokud Ti uz
: z databaze leze 3. cervna 2005 misto 2005-06-03, tak si komplikujes tu
: dalsi praci s vystupnimi daty.

	Ten rozdil mi ma samozrejme dat databaze, ne aplikacni logika
(a uz vubec ne prezentacni vrstva).

: Ja jsem posilal ten odkaz na nls_string jako priklad toho, jak delat
: locale-aware manipulace na backendu. Jestli tomu ten locale parametr
: budes predavat jako retezec nebo jestli si to budes brat z nejakych
: promennych (PGDATESTYLE) je uz druha vec.

	Jo, jasne. Hmm, tady pujde vyuzit muj genialni napad
s predavanim per-session dat pres currval() nejake sekvence.
A je to jeste lepsi nez per session, protoze treba u Apache::DBI
tim ze zavolas na zacatku nextval() trivialne zarucis, ze ti
z predchoziho HTTP pozadavku neprezilo nejake jine per-session nastaveni.

-Y.