PgSQl 7.4.7 podivnost u SUM()

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Duben 25 10:51:08 CEST 2005

Honza Pazdziora <mailto:adelton na fi.muni.cz> wrote:
> Proč jsou to vlastně floaty, když jsou to peníze?

	Nevím, není to můj problém..., já jen, že se jedná o různá čísla a
mám za to, že přece platí:

(a+b)+c = a+(b+c) - dokonce je na tom postavena elementární matematika...:-)
(včetně oboru racionálních čísel)

	pro čísla jiná než celá je to zajímavý poznatek (ano, já chápu, kde
může vězet ten problém - strojová reprezentace toho čísla), na který by si
mohlo vylámat zuby velké množství OSS programů, páč na tomto základu jsou
stavěny...:-)