postgresql: epoch to timestamp?

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pondělí Březen 14 09:06:41 CET 2005

> CAST(12345678||'s' AS interval)  :-)

> Nemyslim. Oboje je parsovano a interne konvertovano na
> prislusne datove
> typy.

Hmm, no ja mevim. Protoze (v mem pripade) ten udaj bude
pole tabulky a ten vyraz se bude provadet pro celou tabulku,
tak ale v prvnim pripade (nahore) se konverze pres string
bude provadet pro kazdy radek, kdezto ve druhem pripade
se ta konverze ze stringu na prislusne datove udaje snad
provede jen jednou nebo se mylim?

Zdenek Prchal