SOLVED RE: Dotaz na české řazení u PostgreSQL 7.3.X

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Říjen 31 08:27:38 CET 2005

Karel Zak <mailto:zakkr na zf.jcu.cz> wrote:

> A predelat indexy vcetne tech systemovych...

	Tak jak mi poradil Karel, provedl jsem pg_dumpall, iconv, psql a
skutečně funguje.

	Co mne však irituje, přestože je initdb v UNICODE (UTF-8 je zřejmě
alias), je fakt, že po psql, bez ruční editace toho dumpu je Encoding
původní, to bych ještě bral, ale při umazání této informace je SQL-ASCII -
chápal bych, kdyby po initdb měly všechny databáze bez explicitního určení
Encoding stejný s jakým se volal initdb, ale takto...:-0

	Nicméně to skutečně funguje a je to korektní cesta...