Prevod dat mezi verzemi MySQL

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pondělí Duben 3 15:13:33 CEST 2006

On Mon, Apr 03, 2006 at 03:06:54PM +0200, Bc. Radek Krejča wrote:

>   Pres mysqldump vydoluji data, ktera jsou v kodovani iso-8859-2.
>   Jenze je proste nedokazu dostat do mysql 4.1 tak, aby byla citelna
>   diakritika. Cpu to tam pres prikaz
>
>   mysql -u root -p otrs < otrs.sql
>
>   Zkousel jsem vse mozne, menit kodovani databaze a ja nevim, co
>   jeste, bez uspechu. Domnival jsem, ze kdyz tam vlastne data dostanu
>   znovu, ze to nebude problem.

A kdyz to do te 4.1 posilate nikoli presmerovanim ze souboru, ale
primo z terminalu (a ve stejnem kodovani), tak to projde spravne?
Pokud ne, tak asi neni problem v tom, ze mate data vytvorena nejakym
dumpem, ale proste proto, ze nemate prostredi nastavene tak, abyste
s nim byl schopen pracovat. A tudiz nejde o to resit import dat
z 3.23, ale naucit se v prvni fazi pracovat se 4.1.

Cili: v jake znakove sade mate server? V jake znakove sade mate
klienta? Co funguje? Co nefunguje? S jakou chybou?

>   Zacinam litovat, ze jsem presel ze sve oblibene 4.0, kde sice razeni
>   obcas zlobi, ale takhle mam prevest asi 20 databazi a jiz se s tim
>   morim treti den :-(.

No, panikarit je nejlepsi zpusob, jak zcela jiste neco podrbat.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.