zavirovana, zaspanovana konference

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Pondělí Leden 9 07:00:13 CET 2006

Zdravim

Prosim spravce konference o nasazeni antiviru, antispamu do konference.
Proste s tim neco udelejte. Je pravdou, ze tu je trochu, dost mrtvo, ale
prislo by mi skoda, celou konferenci rusit.

Nevsiml jsem si, ze by tu behem poslednich dvou mesicu proslo neco jineho
nez viry, spamy, nebo reakce na ne.

S pozdravem
Pavel Stehule