zavirovana, zaspanovana konference

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Čtvrtek Leden 12 23:39:39 CET 2006

Pekny den ;o)

trocha to aspon ozivim uvahou...

nechcem sa spravcu moc zastavat ;o) ale nebude to az tak jednoduche.
Konferenciou
moc virov ani spamov priamo neprelezie. Ale zakazat aby od verim ze
prihlaseneho p. Ziku
nepresiel mail nebude take jednoduche hned z niekolkych dovodov....
- nema prilohu (vir)
- adresa sa (predpokladam) nenachadza v blacklistoch
- neobsahuje klasicke "spamove" slova
- bola (predpokladam) odoslana cez normalny inak nespamujuci server

Takze automat to nema take jednoduche. A v texte spravy tazko bez
ludskej pridenej inteligencie
odhadnut ci je to okopirovana chybova hlaska alebo nezmyselna informacia
o nedorucenom maili
z vymyslenej/od niekal dosadenej adresy na vymyslenu adresu. A co si
vsimam 99% je hlasok
tohto typu. Ono to nemusi byt ani mail od cloveka co je v hlavicke.
Staci ak sa vyrobca hlavicky
(cerv, vir) trafi do spravnych adries. A kedze kazdy antivir vyrobi svoj
obsah tela mailu po svojom
aj podla tohto sa to tazko filtruje.

Takze budme tolerantnejsi voci nezmyslom co nam bludia svetom a radsej
sa rozculme na adresu
spravcu co generuje podobne nezmyselne maily. Aj tak su na 99% adresy
vymyslene alebo nahodne
dosadene. Takze ja osobne radsej tieto maily rovno na servri mazem. Ak
procmail stretne nieco
s prilohami .com .exe .pif nikoho s tym nezatazuje a posle to priamo kam
patria- do /dev/null
A potesim ma kazdy co to robi podobne. ;o))

Vlado

--

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio