PHP sa nepripoji na PSQL server

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Pondělí Červen 20 10:29:04 CEST 2011

Dobry den,

no prave ze problem je pridanie "*" do povolenych IP. Ak ked tam
IP_servra/32 aj hviezdicku dostanem chybu:

LOG:  invalid authentication method "*"
CONTEXT:  line 77 of configuration file "/var/lib/pgsq/data/pg_hba.conf"
FATAL:  could not load pg_hba.conf

pokial je ten riadok len

local   all             all                                     trust

server nabehne akurat sa mi zas nepovoli prihlasit...

Vlado