Nebyl nalezen subjekt

esteheazuao na seznam.cz esteheazuao na seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 21:50:33 CET 2012

Ahoj. Co je nového?
Chtěla bych ti říct něco o sobě. Jmenuji se Mira. Prohlížela jsem seznamovací webovou stránku a nalezla jsem tvůj profil.
Rozhodla jsem se ti napsat e-mailovou zprávu. Myslím si, že v budoucnu bychom mohly být kamarádi, pokud nemáš nic proti tomu. Moc bych to přála.
Já jsem svobodná. Nikdy jsem nebyla vdaná a nemám děti.
Moje narozeniny jsou 5. února. Je mi 23.
Mám ráda chodit na procházky a vařit. Zajímáš se o něco?
Hudbu jakého stylu rád posloucháš?
Pokud bys chtěl dál se mnou komunikovat na http://mauve.oott.info/
Opravdu doufám, že můžeme být kamarády a, že se můžeme dozvědět hodně zajímavého jeden o druhém.
Děkuji!.
Samotná Mira.