Nebyl nalezen subjekt

onhiialmsre na seznam.cz onhiialmsre na seznam.cz
Pondělí Leden 30 03:43:47 CET 2012

Ahoj, můj drahý kamaráde. Jak se ti daří?
Chtěla bych ti prozradit trošku o sobě. Jmenuji se Mira. Já jsem pravě prohlížela seznamovací webové stránky v Internetu a nalezla jsem tvůj profil.
Rozhodla jsem se ti napsat e-mailovou zprávu. Myslím si, že v budoucnu bychom mohly být kamarádi, pokud nemáš nic proti tomu. Bylo by to skvělé, pokud by se to stálo.
Já jsem svobodná. Nemám ani přítele, ani děti.
Narodila jsem se 5. února 1989. Je mi 23.
Mám ráda trávit čas s kamarády a vybavovat vlastní domov. Máš nějaké koníčky?
Libí se ti poslouchat hudbu?
dej mi vědět na http://gianna.egyetemek.info/
Opravdu doufám, že můžeme být kamarády a, že se můžeme dozvědět hodně zajímavého jeden o druhém.
Děkuji!.
Jenom tvá Mira.