Haber Paketi Reklam Teklifi...

Büşra ALTAŞ busra na alternatifmedya.org
Pátek Červen 1 15:48:57 CEST 2012

Sayın Yetkili;

Günümüzde reklam tüm sektörler için vazgeçilmez bir unsur olmuştur.
Firmaların markalaşma ve rakip firmalarla rekabet avantajı sağlamasında özellikle televizyon reklamlarının faydaları tartışılmaz.
Uygun fiyat avantajımızı firmanızla paylaşarak size, bütçenize uygun reklam ve tanıtım seçenekleri sunuyorum.

1.HABERTÜRK OPT(gündüz) 5 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(40sn.)
2.SAMANYOLU HABER PT(akşam) 5 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(40sn.)
3.CNNTURK OPT(gündüz) 5 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(40sn.)
4.SKYTURK PT(akşam) 5 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(40sn.)
5.NTV SPOR OPT(gündüz) 5 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(40sn.)
6.TGRT HABER PT(akşam) 5 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(40sn.)
7.KANAL24 OPT(gündüz) 5 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(40sn.)
8.TRT HABER PT(akşam) 5 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(40sn.)

Toplam Spot: 40 adet kuşak reklam.
Toplam Süre: 320sn.
Toplam Bütçe : 3.650 TL+KDV

Prodüksiyon ve seslendirme firmamız tarafından ücretsiz hazırlanmaktadır.
İstediğiniz kanal ve bütçeye göre de size özel planlamalar oluşturabilirim.

Değerlendirmelerinizi bekler, İyi çalışmalar dilerim.

Saygılarımla...

ALTERNATİF MEDYA
Büşra ALTAŞ
Reklam Satış Müdürü
T:0216 459 0 444
F:0216 459 0 555
busra na alternatifmedya.tv & busra.alternatifmedya na gmail.com

Not: Mail almak istemiyorsanız bu maili 'listenizden çıkmak istiyorum' diye cevaplamanız yeterlidir.