účet byl napaden

databases na linux.cz databases na linux.cz
Neděle Říjen 14 23:42:24 CEST 2018

Dobrý den.

Moje přezdívka v darknetu je sheff27.
Nejprve jsem byla tato poštovní schránka napadena před více než šesti měsíci (viz adresu odesílatele, poslal jsem vám e-mail z vlastního účtu),
prostřednictvím něho jsem infikoval váš operační systém pomocí viru (trojského koně), který jsem vytvořil a který vás dlouho sledoval.

Dokonce i když jste heslo změnili - na tom nezáleží, můj virus zachytil všechna data ukládání do mezipaměti na vašem počítači
a automaticky mi uložil přístup.

Mám přístup ke všem vaše účtům, sociálním sítím, bankovnímu účtu, e-mailu a historii prohlížení.
Proto mám data všech vašich kontaktů, souborů z počítače, fotografií a videí.

Jsem si jist, že nechcete, aby všechny vaše kontakty, celý internet a hackeři viděli tyto soubory.
Pokud máte stejný názor, pak si myslím, že 250 dolarů je docela spravedlivá cena, aby zničila špínu, kterou jsem vytvořil.

Zašlete výše uvedenou částku do mé Bitcoin peněženky: 1KGjDZ7RFV39r2q1JeSpZAF5L3fnpuenmT
Jakmile je výše uvedená částka přijata, zaručuji, že data budou smazána, nepotřebuji ji.

V opačném případě budou tyto soubory a historie návštěvních stránek odesílány všem vašim kontaktům z vašeho zařízení,
a já je prodám hackerům (opravdu nechci to dělat, takové věci se mi nelíbí).
Taky, Pošlu každému vašim kontaktům přístup k vašim korespondenčním protokolům, pečlivě jsem ho zachránil!

Od přečtení tohoto dopisu máte 48 hodin!
Po přečtení této zprávy obdržím automatické oznámení, že jste viděli dopis.

Doufám, že jsem ti učil dobrou lekci.
Nebuďte tak neschůdní, jděte pouze na osvědčené zdroje a nikde nezadávejte hesla!
Hodně štěstí!