Literate programming in XML

Ing. Jan Novotný jan.novotny na corpus.cz
Pátek Prosinec 20 07:59:45 CET 2002

Dobrý den,

            nedávno vyšla na xmlhack.com zprávička o tzv. Literáte
programming v XML a to, že jej Norman Walsh implementoval do Docbooku.
Abych se přiznal – článeček jsem pečlivě pročetl, ale pořádně jsem
nezjistil ani o co v Literáte programming jde. Není tu někdo, kdo by mě
mohl nasměrovat na nějaký vypovídající článeček nebo kdo by mi osvětlil
o co se jedná a jaké by mohlo být potenciální využití této technologie?

S pozdravem Jan Novotný

Ing. Jan Novotný
Corpus Solutions, a. s.
email: HYPERLINK "mailto:sales na corpus.cz"sales na corpus.cz
phone:     +420 2 41 02 02 33
fax:          +420 2 41 02 03 31

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.431 / Virová báze: 242 - datum vydání: 17.12.2002