HTMLHelp

Jiri_Navratil na orcz.cz Jiri_Navratil na orcz.cz
Pondělí Červen 24 07:36:56 CEST 2002

>Nijak jednoduše to nejde. Jediné řešení je předefinovat původní šablony
>generující HHC soubor (mode="hhc") z htmlhelp.xsl.

>Můžu se zeptat, k čemu je ten parametr dobrý. Pokud má nějaké všeobecné
>využití, můžu to přidat přímo do standardní distribuce stylů.

Tim , ze jsem si nadefinoval pomoci tohoto parametru u urciteho odkazu toto
okno
 <param name="WindowName" value="b">,
podarilo se mi to, ze z okna prvniho HTMLHelpu se mi po kliknuti na tento
odkaz otevrelo okno z druhym HTMLHelpem,
takze jsem mel oteverene naraz dva HTMLHelpy, coz se nekdy hodi a ja bych
to potreboval.

Mozna to jde udelat v HTMLHelpu i nejak jinak a jednoduseji bez nejakych
dalsich uprav, ale me se to nepodarilo.
Podle te anglicke napovedy jsem to nejak jinak nerozchodil.
Pokud by mi nekdo poradil jednodussi zpusob, bych bych rad.
Nebo pokud to bude soucasti distribucnich stylu .... !?!

Dekuji. Jiri Navratil