Relativni import v XSL

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Červen 27 10:33:35 CEST 2002

Ladislav Dobias wrote:

> jenze toto mi hleda od aktualniho adresare - ja bych chtel
> od nejake standardni cesty.
>
> Tedy me otazky:
> 1) jak psat relativni import, vyuzivajici standardni cesty
> 2) a jak tuto cestu mam nadefinovat.

Existuje pouze jediné řešení a tím jsou katalogové soubory. Ve stylu
importujte styl na veřejně dostupné adrese např.:

<xsl:import
href="http://docbook.sourceforge.net/release/xsl/current/html/docbook.xsl"/>

Použijte pak XSLT procesor s podporou XML katalogů (např. Saxon s XML
resolverem, xsltproc) a vytvořte si katalogový soubor, kde se bude výše
zmíněná URL adresa mapovat na konkrétní umístění lokální kopie stylů. Na
různých systémech pak stačí mít různé katalogové soubory, pokud je někde
nebude mít implementované, stáhne styl přímo ze sítě -- bude to sice
pomalejší, ale stále funkční.