Makra pre ViM

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Pátek Květen 3 11:01:28 CEST 2002

     Zdravim,

   prave som si rozchodil ViM6.1 + jedno zaujimave makro (na doplnovanie
tagov), a napadlo ma, ci niekde neexistuje nejake makro (resp. subor
makier), ktore by z ViM urobilo DocBook editor - tj. na zaklade DTD by
ponukalo pristupne tagy (a keby to zvladalo aj atributy, bol by som
neskonale stastny, ale nie je to nutne :).

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.