HTMLHelp

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Květen 20 17:09:14 CEST 2002

Jiri_Navratil na orcz.cz wrote:

> Chtel jsem se zeptat, jestli je mozne v docbooku napsat link na jiny
> HTMLHelp.
> Vyhovovalo by mi, kdybych mohl mít nekolik HTMLHelpu vazanych na sebe
> jednotlivymi linky.
> Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost ??
> Pouzivam XSL styly Docbooku.

Čisté a elegantní řešení by bylo použít olink. Podpora pro něj ve
stylech zatím není na té úrovni, že by to šlo s HTMLHelpem použít bez
úprav. Použití olinku pro vytváření odkazů mezi dokumenty je pěkně
popsáno na

http://www.sagehill.net/OlinkExtended.html

popsané změny DTD a stylů jsou součástí DocBooku 4.2 a brzy budou i ve
standardních stylech.

Pokud to chcete vyřešit rychle a jednoduše a jedná se jen o pár odkazů,
můžete použít klasický ulink a použít URL adresu pro HTMLHelp:

ms-its:soubor.chm::/stránka.html

Musíte zajistit, že všechny CHM soubory budou ve stejném adresáři, a
budete dopředu znát jejich jména a jména jednotlivých stránek.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz