problem s prevodem DocBook LaTeX

Jarda Berit berit na hluboka.net
Pondělí Květen 20 17:55:33 CEST 2002

Jirka Kosek <jirka na kosek.cz> writes:

> Půjde, adresář common je přímo v db2latex. Je založen na nějaké starší
> verzi XSL stylů a proto vám to s novou nechodí. db2latex je teď zcela
> samostatný.

> Z CVS z db2latex.sf.net.

Uz jsem na to prisel. Pri checkout z CVS jsem udelal (opet podle
README :-) "co docbook/latex" namisto "co docbook/". Opet byl problem
mezi klavesnici a zidli...

Na zaver jedna rada, pri instalaci db2latex rozhodne nepouzivejte
dokumentaci :-(

Dekuji za pomoc JB

--
Jaroslav Berit, BCN s.r.o.
Masarykova 35, 373 41 Hluboka nad Vltavou