Problem s prevodem do JavaHelpu a HTMLHelpu

Ing. Jan Novotný jan.novotny na corpus.cz
Úterý Květen 28 16:58:46 CEST 2002

Používám JavaHelp 1.1.2 z 6/2001. V balíku je hsviewer pouze v adresáři
demos/bin. Před mým neúspěšným pokusem jsem tento program zkusil spustit
s jarem, který jsem obdobným postupem vytvořil z ukázkových dokumentů ke
XSLT transformacím od N. Walshe a všechno fungovalo OK. Až ten můj
dokument způsobil chybu.

							Jan Novotný

> 2. dokument se mi daří úspěšně převést do
> html, chunku, fo a javahelpu

> 	a. když vytvořím ze souborů *.jar pro zobrazení v
> hsvieweru (podle instrukcí v knize p. Kosky) nahlásí mi
> JVM tuto chybu:

> Exception in thread "main"
> java.lang.NullPointerException         at

javax.help.plaf.basic.BasicTOCNavigatorUI.reloadData(BasicTOCNavigatorUI
> .java:185)
>         at

javax.help.plaf.basic.BasicTOCNavigatorUI.installUI(BasicTOCNavigatorUI.
> [...]
> javax.help.TOCView.createNavigator(TOCView.java:91)
>     at javax.help.JHelp.setupNavigators(JHelp.java:113)
>         at javax.help.JHelp.<init>(JHelp.java:91)
>         at javax.help.JHelp.<init>(JHelp.java:63)
>         at
> sunw.demo.jhdemo.JHLauncher.initialize(JHLauncher.java:92)
>         at
> sunw.demo.jhdemo.JHLauncher.initialize(JHLauncher.java:75)
>         at
> sunw.demo.jhdemo.JHLauncher.setup(JHLauncher.java:698)
>        at
> sunw.demo.jhdemo.JHLauncher.main(JHLauncher.java:564)

Jak se tak na to divam, tak se zda, ze pouzivate pro zobrazeni nejake
ty dema, coz muze byt tem problem. Muzete prosim poslat sne JH XML
soubory a presne popsat, co pouzivate za verzi JavaHelpu ???

	st0rm

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.