Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Martin Perina martin.perina na osu.cz
Pondělí Listopad 11 08:15:06 CET 2002

On Po, 2002-11-11 at 01:23, Pavol Luptak wrote:
> Ahoj,

> Ktoru verziu Javy a FOPu presne pouzivas?

FOP mi s ceskymi znaky funguje uz od verze 0.20.2 nebo 0.20.3,
uz si presne nevzpominam, v soucasne dobe pouzivam 0.20.4.

Co se tyce Javy, fungovalo mi to jak 1.3.1, tak s 1.4.0 nebo
1.4.1 bud primo od Sunu nebo od skupiny Blackdown.

> Behaju ti korektne vsetky ceske znaky s Javou 1.4.1SDK ?

Naprosto bezproblemu, pouzivam bud cisty Debian Woody nebo mix
Debian Sarge/Sid.

Martin Perina